woensdag 18 juli 2007




Waarom heb ik deze week geen tijd gehad om aan mijn blog te werken? Vorige week woensdag ging ik ´s avonds hardlopen, toen ik net terug was werd ik super verrast, door deb en marjo! Ik wist echt van niks dat maakte het extra leuk! Ik heb het gezellig gehad, dagje sitges, avondje sitges( iets te gezellig, marjo??) avondje barcelona, het was top! Maandag was het alweer voorbij, gaat altijd snel als je het naar je zin hebt! De dagen gaan hier toch al snel, ik ga al bijna weer naar huis. Vandaag was het warm maar bewolkt, pas aan het einde van de dag kwam de zon door! Vandaag dus niet naar het strand geweest, we hopen morgen weer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Echt super leuke foto's Eus!
Ben echt een beetje jaloers op je!!
Mis je mij al een beetje? Spreek je snel weer :)
xx. Babette